måndag 24 september 2012

I may love to shop, but i'm not buying your bullshit.

Hejjsan finisar!
Kommit hem från skolan och sånt nu, så har myst ner mig i sängen med godis och film.
Skulle ju egentligen varit med bästa johanna idag men vart så jag åkte hem för mamma skulle berätta något viktigt för mig.
Sjukt seg och tråkig dag idag på skolan, inte fått gjort nått roligt förutom att ha gått runt lillfjärn med saris på idrotts timmen, då vi pratade om allt. Det var så skönt att bara gå och inte behöva tänka på nått vettigt.
Sista timmen skulle vi som sagt ut i skogen eftersom vi hade natur kunskap, vilket inte var kul överhuvud taget. Kallt var det också så vi skyndade oss att göra det vi skulle sen sprang vi in igen och fick sluta tidigare, och tur var ju det för jag hade inte orkat att sluta vid fyra. Men rasterna idag har varit jätte roliga faktiskt, skrattat och myst med mina fina vänner och bara varit.
Har nog varit ganska surig idag fast jag har väll försökt dölja det, men stör mig så otroligt mycket på vissa människor som inte kan visa någon som helst respekt eller ödmjukhet. Hatar när folk dömmer personer efter deras rykte, därför försöker jag alltid att skapa mig mitt eget intryck och skita i vad alla rykten säger. För är en person snäll mot mig är jag snäll mot den. Så är jag :)
Nu ska jag fortsätta kolla på filmen men skriver kanske nått ikväll, annars imorgon :*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade