söndag 23 september 2012

Provar ännu en gång!

Hej där!
Tänkte prova på att blogga ännu en gång, men funkar det inte så struntar jag i det.
Kommer väll uppdatera så fort jag får tid och skriver nog om allt mellan himmel och jord, hoppas ni står ut med mig! Och eftersom jag inte är så van vid att blogga och så, va snäll :*

Efter en allmänt konstig och seg helg så är det ju skola imorgon. Ska verkligen försöka kämpa mig igenom veckan tills nästa helg. Fast vill egentligen inte, men ska ju träffa Johanna efter skolan så har nått roligt att se fram emot i alla fall. Idrott har vi imorgon också, vilket inte direkt är mitt favorit ämne så jag hoppas bara det inte är nått jätte jobbigt eftersom jag hostar fortfarande sen jag var sjuk.

Bara varit hemma och segat i helgen men kände att det behövdes efter att ha varit sjuk och massa kaos.
Myst framför massa filmer med chips å gott och sånt. Nu väntar jag på att x factor ska börja så myser ner mig i soffan med systrarna och laddar upp med popcorn och cola.

                                                            Min favvo tröja helt klart!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade