söndag 21 oktober 2012

Födelsedagsbarnet.


Hej Hej, förlåt för sämst uppdatering. Sanningen är att jag helt glömt bort att skriva här, förlåt.
Men tänkte skriva lite kort om vad som hänt i helgen iallafall.

I fredags kväll var jag på bygget i Delsbo med några kompisar och myste där några timmar. Kom hem vid halv 12 nått tag och slängde mig i sängen på en gång, var helt slut efter ännu en vecka på gymnasiet. Men veckorna går fort och snart har vi lov, så det här ska jag verkligen försöka klara mig igenom. Vaknade runt halv 11 på Lördagen och drog på mig myskläderna. Gjorde inte så mycket men gick och drog ut på tiden lite sen gick jag och duscha och fixa mig inför kvällen, vid 17.00 tiden nått tag kom Therese och vi gjorde klart tårtan och fixade lite. Litet tag senare kom Aydar och vi börja ladda ner film och sånt. Sandra kom runt 19.00 och sen myste vi hela kvällen och massor av skratt blev det. Skönaste kvällen på länge och jag kände att jag hade kul på riktigt.
Idag vaknade jag ganska tidigt av att familjen kom och sjöng för mig eftersom jag fyller år idag! Skit kul :D Fick några paket och sen fikade jag och Nellie i sängen sen gick jag upp och fixade mig och städade ihop på rummet efter lördagen. Åkte ut och övningskörde med Pappsen också, börjar ju kunna det här nu. hihi, längtar tills jag får körkortet, dock är det lite långt kvar. Nu ska jag gå och duscha innan jag faktiskt somnar på datorn, längtar inte alls tills skolan imorgon men man måste ju kämpa.

Puss å kram

Inga kommentarer:

Bloggintresserade