onsdag 17 oktober 2012

Lillördag


Hejhej, äntligen hemma igen. Precis varit på zumba och dansat häcken av mig! Riktigt kul faktiskt, men jobbigt. Vart dock inte så svettig som jag trodde att jag skulle bli, men hur slut som helst just nu och kom på att jag har naturkunskaps prov imorgon och jag har alla grejer på skolan, kuuul.
Nää, men det får väll gå som det går den här gången då. Vill egentligen bara gå och lägga mig och skita i att tänka och bara få sova, men nu har drömmarna blivit värre också så får vila väldigt sällan, men men lever det gör jag iallafall.

Fick träffa bästa Emmelie idag och det gjorde mig på bra humör ett tag. Ett tag efter att jag kommit hem så kom sandra och var här en stund och vi pratade en del och lagade mat och sånt. Därefter skjutsade mamma henne hem och vi åkte vidare till zumban i ängebo. Ska springa upp och duscha nu och sen äta nått innan jag lägger mig tidigt eftersom jag behöver det känner jag efter en sån här dag.

I helgen fyller jag ju sexton :D
Längtar som en tok och ska väll försöka hitta på något mysigt med några kompisar. Hoppas det verkligen blir kul och så, men vi hörs nå mer sen snyggisar. puss :*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade