tisdag 2 oktober 2012

so far away


Hej hej.

Igår efter skolan var jag helt slut så jag tog en mysar dag och sen såg jag på X factor, helt sjukt vad bra alla börjar bli. Skulle nästan själv vilja vara med där för själva upplevelsen men är inte bra nog så det sparar jag nog på.. ;)
Idag var skolan bara skit, försov mig imorse så missa nästan bussen och sen när jag kom till skolan så börja jag bli irriterad på alla glappkäftar. Vissa borde helt enkelt bara vara tyst, dampa ur på en kille ur min klass också.. Tycker nästan lite synd om han nu, men han får skylla sig själv när han börjar skälla på mig. Men tjejerna förstog mig varför jag var som jag var så dom vart inte så förvånad. Och matten går sämst och känner på mig att jag får välkomna ett F där. Höll nästan på att bryta ihop på lektionen när jag inte fatta nått. Men har väll andra anledningar egentligen som jag trycker undan. Men jag kämpar på och ska försöka med matten iallafall, för då har jag ju iallafall provat.
Efter skolan åkte jag till delsbo och hälsade på skolan lite, fick träffa världens bästa danne ett tag och sen gick jag på bygget med en enormt efterlängtad tjej, emmelie! Längesen vi sågs och hann vara med varann ett tag så det var skönt att få prata och sådär. Nu ska jag göra Svenska läxan som jag fick reda på idag att vi har den tills imorgon, paniiiik, och sen se på nästa X factor avsnitt och svulla i mig lite godis, även fast det är tisdag!

puss





















 min finaste hjärtis!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade