torsdag 4 oktober 2012

I'm just me


hejhej, precis kommit hem från sångövningen inför lördag då jag och några tjejer ska uppträda på en liten världensbarn gala. Vilket verkligen ska bli jätte kul. Men är äntligen hemma nu och ska snart få se på mina älsklings program!!

Igår sov jag och min lillasyster i delsbo i storasyrrans nya lägenhet. Myste en massor och fixade så hon fick ordning där, sen gick vi och la oss efter tolv någongång. Idag sjukanmälde jag mig istället för att gå till skolan för jag kände inte att jag orkade med mensvärk och jag var på sjukt dåligt humör och kände att jag hade inte klarat av skolan så jag stannade hemma för en riktig deppar dag, såg på en massa filmer och sov massor. Kändes skönt att bara få vara hemma och ta det lugnt. Och imorgon har vi ju studiedag så det ska bli hur skönt som helst, kanske hittar på nått med någon kompis och så.
Massa kärlek till er!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade