lördag 13 oktober 2012

All I Want Is You



Helgen:
I fredags, alltså igår, åkte jag hem från skolan för att jag skulle ha hål i typ 3 timmar innan historian började så jag stack hem istället, blev att när jag kom till Delsbo så stannade jag där i syrrans lägenhet för det gick ingen bra buss ända hem. Vid halv 4 någongång tog jag sprutan, hade dock förväntat mig att den skulle göra ännu ondare än vad den gjorde, men det gick faktiskt hyfsat. Grät inte iallafall, spruträdd som jag är..
Efter det åkte jag hem och lagade mat åt familjen och Johanna, självklart blev det tacos som vanligt. Myste till det riktigt med ljus och fint dukat och så. Fick världens matkoma efter det men sprang upp och städa mitt rum innan sandra kom, passade på att dunka lite musik också. Senare kom sandra och vi myste med hur mycket ljus som helst i rummet och bara låg och prata ett tag. Båda var så trött så jag kände att vi måsta pigga till oss så drog på värsta musiken och tvinga sandra att dansa och bara hoppa runt. Hur kul som helst men varmt vart det.. Efter ett tag bestämde vi oss för att se på en film istället. Vart, The lucky one, men sandra somna hela tiden så vi sket i filmen och kröp ner i sängen och hon somna nästan på en gång, hård vecka för oss båda antar jag.

Vaknade ganska tidigt på lördagen men låg och halvsov ett tag, efter det så åkte sandra hem för hon mådde inge bra. La mig i sängen och kollade på X factor på datorn och efter det gick jag och lagade lunch till mig själv eftersom hela familjen var i hudik. Tog och kollade en film för jag visste inte riktigt vad jag skulle göra, helt okej dag faktiskt. Skönt att bara få vila ut och känna att man mådde så bra igår.

Nu ska jag ut och gå med Mami och sen fixa håret inför imorgon. Då det väntas bio med världens finaste Therese W och sen drar jag till stan med syster och kollar på när Therese C sjunger, Ska bli grymt!!

Vi hörs snyggingar :*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade