måndag 15 oktober 2012

smile like you mean it

Hej alla snyggingar!

Var ju på bio igår med Therese W då vi såg Ice Age 4, faktiskt jätte bra film :)
Sen efter det skulle jag ju egentligen ha åkt till Hudik och se Therese Crosson när hon skulle sjunga på Café August men missade bussen så struntade i det och åkte hem till Bjuråker istället och myste ner mig i sängen efter att ha gjort mig illa ganska rejält på vägen till bussen. Men men, det ska ju kännas att man lever, och dessutom är jag sjukt klantig av mig..

Sitter just nu i Hudik hos doktorn med syster Jannike och väntar på mamma och Nellie. Fick sluta skolan lite tidigare och tur var ju det för jag höll på att somna på hela naturkunskaps timmen. Sjukt skoltrött men det är bara att kämpa tills lovet, inte länge kvar nu. Sen får jag ju Vinterlov 2 veckor tidigare än alla andra i min skola så det längtas efter också!!

Snart ska vi äntligen åka hem och då ska jag ta ett låångt och hett bad så jag verkligen kan tänka på något annat för ett tag. Måste äta något också eftersom jag inte åt någon lunch då det var äcklig skolmat. Sällan det verkligen är gott faktiskt, men dom gör väll sitt bästa så jag ska inte klaga. Jag får ju iallafall gratis mat.

Och vet att bloggen är lite tråkig med bara text och nästan inga bilder, men bloggar just nu från skoldatorn och har ännu inte riktigt förstått mig på den. Men så fort jag bloggar från mobilen eller min egna dator så ska jag verkligen försöka få den roligare med bilder i  mina inlägg.

Puss och kram skumbanan. :*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade