torsdag 11 oktober 2012

i'm on fire bitch

hej alla vänner, förlåt för uppdaterings torkan!
Tänkte göra en liten uppdatering nu innan jag åker till delsbo.

Men iallafall idag på skolan så fick vi våra datorer, som jag sitter vid nu, skit kul!! Ida var sjuk, så det var ganska tråkiiigt men tess lyckades roa mig iallafall. Fortfarande sjukt mycket läxor, så fort man gjort klart en får man en annan, hatar gymnasium tempot.. Men aja, bara att bita ihop och köra på.Har inte gjort så mycket i veckan faktiskt mer än det vanliga, sovit och pluggat typ.
Var på min gamla skola ett tag idag medans jag väntade på bussen och älskar verkligen att vara där och träffa mina gopluppar.

Ikväll händer då inget mer än att jag snart ska dra till delsbo och hämta nått hos syster i hennes lägenhet och sen åka hem och göra lite läxor.. Blää hatar verkligen läxor mest av allt.
Imorgon efter skolan ska jag ta sista gardasil sprutan, längtar verkligen inte. Är så spruträdd så kommer garanterat svimma eller nått liknande. Men känner att gör det ont så får det väll göra det ett tag då, sen försvinner det ju ändå, och smärta har jag redan känt i mitt liv så det ska nog gå bra, hahaha.

Mår väll ändå helt okej nu, försöker att inte tänka på allt samtidigt utan spar allt det jobbiga och provar att bearbeta det lite i taget, det går i rätt riktning!
Less on tha school änywäy. Men går endast för att jag ska ha något att göra om dagarna och för att jag någon gång i framtiden ska kunna söka jobb ju.

Övade med kören igår, gick suuper bra! Aldrig varit så bra och fast vi är bara fyra stycken så klarade vi att sjunga trestämt och våran lärare berömde oss för att vi för en gångs skull ha hållt oss friska.

Ska göra mig klar nu inför bussen, sen så hoppas jag på att det är något på tv'n ikväll och eftersom det är torsdag så tror jag verkligen det :D

kärlek till er :*

Inga kommentarer:

Bloggintresserade